i have added one field on price list line and sales line and one Boolean field on sales header.
If unit price<min price then header field is true i have written code as below and it is working but problem is it is not checking all line of sales line.If there is any single line with unit price less than min price then Boolean field must be true always.
[EventSubscriber(ObjectType::Table, Database::"Sales Line", 'OnAfterGetSalesHeader', '', true, true)] local procedure MyProcedure(var SalesLine: Record "Sales Line"; var SalesHeader: Record "Sales Header"; var Currency: Record Currency) var PriceList: Record "Price List Line"; begin PriceList.Reset(); PriceList.SetRange("Asset No.", SalesLine."No."); if PriceList.FindSet(true, true) then repeat if not salesHeader.get(SalesLine."Document Type", SalesLine."Document No.") then exit; if (PriceList."Min. Price Change Allw" > SalesLine."Unit Price") then salesHeader."Min. Price Change Hold" := true else salesHeader."Min. Price Change Hold" := false; until SalesLine.Next() = 0; SalesHeader.Modify() end;