Skip to main content

Notifications

Announcements

No record found.

Denmark - CRM - Forum

Denmark - CRM

Posted on by 10

Jeg har ”overtaget” en kunde pga. ferie som anvender Business Central Cloud, og som skal opdateres til ”next major version”. I den forbindelse er der lagt en ny version af deres PTE app med tilpasninger på, som skal lægges på efter ”next major” er lagt på.

Opgraderingen til ”next major” er fejlet og så vidt jeg kan se er det fordi der er en fejl i deres PTE app der indeholder deres tilpasninger. Kigger jeg under udvidelsesstyring, så står den pågældende app med status ”Afsluttet” og beskeden ”Udgivelsen er fuldført” i feltet Oversigt.

Jeg kan under deres apps se at den ikke er aktiv, for den fremgår ikke af listen.

Mit spørgsmål er nu, hvad vil der ske næste gang Microsoft forsøger at opdaterer med ”next major”, vil PTE app’en så forsøge lagt på igen, eller vil den blive ignoreret og dermed vil opdateringen sandsynligvis gå igennem?

  • Allan R.Lassen Profile Picture
    Allan R.Lassen 25 User Group Leader on at
    RE: Denmark - CRM

    , dette er en CRM brugergruppe, så jeg håber du kan finde en bedre brugergruppe under https://community.dynamics.com/usergroup/p/searchgroups at rejse dit spørgsmål i. Om ikke andet er der her flere udenlandske brugergrupper, som dækker BC.

Helpful resources

Leaderboard

#1
André Arnaud de Calavon Profile Picture

André Arnaud de Cal... 287,773 Super User

#2
Martin Dráb Profile Picture

Martin Dráb 225,513 Super User

#3
nmaenpaa Profile Picture

nmaenpaa 101,148

Leaderboard

Featured topics

Product updates

Dynamics 365 release plans