Denmark - CRM relanceringsmøde
11/3/2021 9:30:00 AM | 11/3/2021 9:30:00 AM to 11/3/2021 3:00:00 PM Pacific Standard Time | 41 registered
11/3/2021 9:30:00 AM 11/3/2021 9:30:00 AM - 11/3/2021 3:00:00 PM 11/3/2021 3:00:00 PM Pacific Standard Time | 41 registered
Jyske Bank, Klampenborgvej 205, Kongens Lyngby, Capital Region, Denmark
Dynamics 365, CRM, Community, Involvering
Kom og deltag i vores relancering af CRM brugergruppen
UPDATE: Læs indlæg under Discussion fanen med praktiske informationer om transport, parkering, gæstekort og morgenbrød
Vi er nu klar til at mødes fysisk igen og benytter lejligheden til at relancere vores brugergruppe. På mødet vil vi have indlæg og behandle emner omkring:
- Det nye setup under Microsoft Community
- Brugergruppens identitet og forventninger til og fra medlemmer
- Involvering af brugere i en transformationstid med CRM og cases fra Jyske Bank og DGI
- Microsoft highlights på platformen fra det seneste halvandet år
Vi håber du ved deltagelsen vil være med til at få startet brugergruppen godt op igen og glæder os til fortsat at styrke vores viden og netværke om CRM.
Af hensyn til gæsteregistreringen hos Jyske Bank bedes du også udfylde deltagerinformation på formularen:
https://forms.office.com/r/w2rnzaMaP1
NB. Vi har et max på 50 deltagere, så skynd dig at blive tilmeldt. Hvis der bliver overtegnet vil vi anmode om at begrænse deltagerne fra samme organisation og om nødvendigt forbeholde os ret til at udvælge det antal, som kan deltage.
Sign up for this event to participate in the discussion
Kære deltager på vores brugergruppemøde i næste uge.
Her følger lidt praktiske informationer inden mødet.
Læs vedhæftede dokument med kørselsvejledning.
[View:/cfs-file/__key/commentfiles/07eef79e70814fd2b5486cddd02e66b1-7b120aac-39a6-4bdd-b5bc-ccefa075f2fb/K_F800_rselsvejledning.pdf]
Hvis du er med offentlig transport er der en frisk gåtur fra Lyngby St til hovedindgangen på Klampenborgvej. Der går også busser, men vær opmærksom på, at der er meget vejarbejde ifm Letbane projektet.
Hvis du er i bil kan du parkere på det store parkeringsområde med indkørsel fra Nørgaardsvej 35 – se billede. Bemærk at indkørslen fra Klampenborgvej er spærret pga byggeprojektet. Der er ikke p-vagt på dagen, så du kan parkere frit uden registrering af nummerplade.
Når du er kommet igennem hovedindgangen skal du have et gæstekort i receptionsområdet. Her står vi klar til at modtage dig fra kl 9. Kom gerne i god tid, så du kan nå op til mødelokalet!
Der serveres en bid morgenbrød, kaffe og the ved mødelokalet fra kl 9.
Vi glæder os til at byde dig velkommen :-)
Kære deltagere på vores brugergruppemøde i næste uge.
Af hensyn til gæsteregistreringen hos Jyske Bank vil jeg bede dig udfylde deltagerinformation på formularen:
https://forms.office.com/r/w2rnzaMaP1
Det skal være udfyldt ASAP og senest mandag den 1. nov kl 8, for at vi kan nå at have gæstekort klar til mødet.
Det er desværre ikke muligt at udtrække informationerne fra deltagerregistreringen.
PS. Hvis du har fået et mærkeligt profilnavn kan du ændre display navnet for din profil under Settings. Det har jeg beskrevet i indlægget:
FrancisRomstad 205 on
@Allan R. Lassen
Jeg har netop indtastet detaljer - da jeg først har set din besked nu - jeg håber det går :-)
Hilsen Barbar Taubert